Trgovanje na forexu iskustva ljudi


Plus500 ili drugi Forex broker Zanima me da li neko ima iskustva sa trgovanjem, uplatom i isplatom na Plus500 u skorije vrijeme. Koliko sam shvatio u proteklih par dana itajui razliite postove po netu, dok je drutvo bilo registrrirano u Cipru dogaale su se neke prijevare, al od kako je registrir u Britaniji, navodno vie toga nema. Pratim zbivanja i na svjetskoj razini to se tie Plus500 i trenutno im raste rejting. Sad bi volio znati kakva je situacija kod nas Hrvata iznimno u zadnje vrijeme, jer vidim da ima sve vie banera po razliitim sajtovima, pa ak i ovdje na forum. hr Inae na Plus500 moete trgovati dionicama, indexima i sirovinama. Mogue je trgovati za stvarni novac i za demo novac. Prilikom registracije dobivate 100 kuna stvarnog novca, bez ikakvog pologa, jedino para morate potvrditi broj mobitela. Oni vam poalju PIN u poruci, pa ga samo prepiete. Moja iskustva su trenutno pozitivna, iako trgujem samo 2 i pol tjedna. Imaju vrlo jednostavno suelje (moda ak i prejednostavno) na hrvatskom jeziku kojem se moe pristupiti preko web browsera ili se moe instalirati na raunalo. Pegue o artigo que eu apliquei za Iphone i Ipad. Super bi bilho ako bi se napravila i aplikacija za android. Para se svega tie, svako se moe sna u tome, um jedini vei nedostatak je u tome para trenutno ne postoji live podrka, niti nema kontakt broja. Nadam se da e se para promijeniti u skoro vrijeme. Inae se svi problemi rjeavaju putem emaila, na kojeg dosta brzo odgovaraju. Prilikom isplate potrebno im je dostaviti skeniranu osobnu, putovnicu ili vozaku. Meni su verificirali podatke u roku 8 sati i to u nedjelju. Trenutno toliko o tome, pa da triste ujem tua iskustva Ajde ljudi savjetujte me gdje mi je najbolje ii s ulaganjem, dobro me krenula moja taktika u zadnjih mjesec dana, sinoc 110kn dana malo vise od 1000 pa planiram oko 1K eura uloziti pa da pocnem jbg Necu bankrotirat ako izgubim ali mi zao da mi bez razloga uzmu te novce ako nije mojom krivicom. Ta predlaete da ostanem na plus500 Ili ima neki tako slian da mogu e aplikaciju skinuti i pratiti sve. Hvala unaprijed Ni sluajno nemoj uloiti toliko love, forex takve jede za doruak. To to si ti napravio se zove poetnika srea, igraj se s tom lovom na plus500 dok traje, a kad izgubi sve, a izgubit e sve, poni itat kolu forexa na babypips, proitaj i sve ostalo to nae o forexu, onda e izaberi sistem I isprobaj ga na demo raunu par mjeseci. Ako bude rádio, tek tad razmisli o ulaganju prave love, ali ne 1000 eura, nego 50-100. QuotMogu predvidjeti kretanje nebeskih tijela, ali ne mogu predvidjeti ludilo ljudi. quot - Isaac Newton Pozdrav ekipa. Vidim da postovi nisu davno objavljeni (zadnji post 30.12.) Pa me zanima da li mi se moe neto ako trgujem samo s tih njihovim 100 kn. Po netu itam da je to prijevara i gluposti, ali ja ne planiram ulagat novce nego samo se s tih 100 kn igrat. Igrao sam na demo modu pa mi se svidjelo. I ako zaradim neke pare, kakve su anse da cu ih stvarno dobiti Da bi dobio tih 100 kn mora dosta protrgovati, znai njima zaraditi espalhar koji ti oni poklanjaju u vidiu tih 100 kn koje moe isplatiti zajedno s dobitkom tek nakon to zadovolji broj protrgovanih lotova Koji ti stoje u uvjetima koje treba proitati. Drugo vano je da kad se registrrira da unese tone podatke, e-mail, adresu, telefon (mob) ili e kasnije imati problema (kao i ovi koji se ale da im nisu htjeli isplatiti), ako neto nije tono od toga i zato treba Dobro prouiti sve uvjete koji su obino negdje napisani na web stranici. Inae ne vidm zato ti ne bi isplatili kad sve zadovolji, um jako teko je jer mora njima protrgovati znai odreeni broj lotova mislim da imaju minimalni iznos za isplatu koji je parsto kn, tako da treba vidjeti imaju li jo kakvi trokovi isplate, koji obino bivaju I treba sve izraunati, ali ako zaradi na tih 100 kn 1000 seta islatia, ali je jako teko takvim iznosom budui da se gubi s velikom polugom brzo. bugi 2017-11-01 12:59:54 UTC 1 Jel ima neko iskustva Sa trgovanjem na forexu. Ja sam ima par dana registriran na webtrader. fxlider i koristim demo accaunt i izgleda dosta zanimljivo. Planiram malo vjebati pa pokuati sa pravim novcem. Moje miljenje je da se da zaraditi tu ali samo sa viegodinjim iskustvom, kao i u veini biznisa, 90 ljudi je u minusu, ali i 90 ljudi nema znanja ni iskustva nego samo ulete i kliku na sve to se mie. Ima li netko da trguje na pravom accauntu, kakva su inskustva. Zgubijumf 2017-11-01 14:42:48 UTC 2 Susjed je na to zabrijao, kupio monitore i pratio neke grafikone. Objanjavao mi je, al mene to ne zanima pa ga nisam ni sluao. Ucrania nakon par mjeseci je odustao, neznam zato je odustao, bilo mi ga je neugodno pitati steelmaiden 2017-11-01 15:19:22 UTC 3 Slino kao i trgovanje s dionicama, samo to se ovdje radi o trgovanju valutama i to s polugom Para promjene ini puno brima. Dakle ako je npr. Valuta u koju si uloio narasla za 0.01, vrijednost tvog kapitala nee narasti za 0.01 nego za puno vie, ovisno o tome o kojoj se polugi radi. 1: 250, 1: 500, 1: 1000 itd. Bugi 2017-11-01 17:23:36 UTC 4 Treba pratiti samo jednu akciju, npr samo eurusd ili neku firmu tipa google, apple, facebook i igrati samo na njih. Ovi koji se pravi pametni i igraju na vie njih u stvari samo kockaju jer nema anse da moe sve pratiti kvalitetno. Ja sam mislio da to sporo ide, ali triste vidim da se to mjenja svake sekunde to znai da u jednom danu moe dobiti ili izgubiti koliko god hoe love. Dadaas 2017-11-02 23:30:30 UTC 5 Ja sam jedno vrijeme pokusavao i testirao razne sisteme. Eu nasao sam jedan, no nikako da krenem u to malo ozbiljnije. Vise godina sam svaki dan gledao mercado i pratio i kad sam trebao napraviti taj korak i konacno poceti s tim ozbiljnije uvijek mi je ensto isksnulo (hakeri napali stranice, seobe servera, neke druge real life stvari) tak da nikad nisam krenuo u to ozbiljnije. No da bi se uspjelo trebas procitati dosta toga, ako neznas sto je a bearish, bullish, fibonacci, razne vrste trendova, média de mercado, vela baixa, vela bullish, kada se burze otvaraju. Kada izlaze nove vijesti koje ce imati efekt na valute, pol sata prije i poslije tih vijesti kako postupati, aleatório vijesti koje ulete kao rumores ili prave vijesti, prepoznati te iste. Toliko toga da ako je netko laik, da bolje ne dira para. Osim ak to voli i jako ga zanima i ima volje sve to citati online, onda samo naprijed bugi 2017-11-03 02:07:00 UTC 6 Stvar je u tome da ako eli biti u 5 onih koji zarauju na tome, mora provesti Vie vremena na tome de 95 ljudi, itati, uiti vjerojatno godinama, jedan dio svog ivota posvetiti samo tome da bi ti nakon par godina poeo vidjeti neke stvari koji drugi ne mogu vidjeti. Ili ide do kraja ili odustane na poetku. Veina ljudi to shvati kao kladionicu, uplati par sto eura i izgubi ih, neki u dan neki u mjesec ali ja sam svijesan da a nema smisla zato se dvoumin i gledam imam li resursa i snage za ulaziti you takvo neto. Morao bi jednim djelom zapustiti web i vjerojatno bi napravio vie tete nego koristili ali opet s druge strane znanje o tako neemu gdje moe zaraditi novoc moe donjeti puno toga na devido staze. Edog 2017-11-03 10:40:08 UTC 7 pa danas je veina stvari kao kladionica. Od pokretanja projekata i firmi i koje ulozi veliki novac i postoji ansa da ne dobije nita. Istao kao stranice kupi 100 domena i niti jedna ne uspije. Naravno jer si kupio domene za teku konkurenciju i naravno da je tvoja mogunost za dobitak manja, um rizik vei. Para je statistika i vjerojatnost, is tako je i kladionica, i na njoj se moe zaraditi ogromna lova, samo mora poveati svoj posto za dobitak. Mora kao para sim, eu sei o que é prakti pratiti timove, njihove forme i tako si poveati ansu za dobitak. E tako je is this forex, mora uiti, pratiti, uloiti puno vremena, smanjit si sanu za gubitak i eto ti uspjeha. Danas je sve kladionica. Bugi 2017-11-03 10:52:07 UTC 8 Nisi u pravu nikako. Znanje nije kockanje mada uvijek postoji rizik i kod onih koji znaju ali su anse za uspjeh puno vee. Uzeo si primjer kupovina sajtova. Uzmi jednu osobu koja je kupila hrpu sajtova prije, hrpu takvih sajtova je sama napravila, bavi se sajtovima 10 godina, zna sve rizike, provjeri sve podatke, zna cake na koje varaju proavai. Uzmi drugu osobu koja uleti u web biznis, ima 1000 eura, ode na flippu, klikne na neki sajt i kupi. Prvi primjer ima 80 anse da e uspjeh drugi 80 za neuspjeh. Isto je i sa forexom, biznisima. Sigurno da netko tko ima 10 kafia, na osnov toga iskustva gotovo nemogue da otvori 11. eu da fali, dok netko tko otvara prvi kafi ima nerealne procjene i vjerojatnost za neuspijeh ne velika. Kod kladionice nije tako, sustav je namjeten protiv tebe (npr na 2 tipa iste anse nije teaj 2: 2 nego 1.85: 1.85 gdje si odmah u minusu za 0.15) mada kod kladionica postoji neki mali faktor znjanja za razliku od kockarnica gdje igra iskljuivo srea . Dadaas 2017-11-03 10:54:55 UTC 9 Ahhh dobro, ne trebas triste opet tako puno toga posvetiti. Problematika i kladionice i Forexa, um vjerujem i svega ostalog je u tome sto neznas, nisi iskusan, ne prepoznajes situacije, neznas kako reagirati u odredjenim situacijama. Odnosno neznas kakav ce biti output na tvoj input. Zato je potrebno isporbati, istraziti, zabiljeziti, izracunati i onda tek znati kakav je output na tvoj input. Kad para znas onda su stvari jako jednostavne. Sto se tice kladionice, kada ti znas da je neki dogadjaj naprimejr 50 i kladionice ti nude koeficijent 2.01 i ti to ne odigras, ti bacas novce, odnosno ne zelis zaraditi. Isto vrijedi kad ti ulazes na koeficijent 2.00 a sanse za njegov ishod su ispod 50. Dugorocno bacas novce odnosno gubis. Kladionica kao sto se kladi 90 ljudi nije kladionica, para je porez. Slicno je u Forexu, samo Forex je daleko prljavija igra od kladionice, u kladionici imas namjestaljke, pa ponekad kad si siguran da je oklada profitabilna izgubis, um nebi trebao. Dok u Forexu u jednom danu sve moze krenuti po krivu, sto zbog navlakusa, losih najava vijesti, laznih najava, tak da i kad si siguran da ti nesto u Forexu donosi dugorocno lovu, ti je mozes izgubiti u kratkom roku. Zato je vazno imati ako i u kladionici tako i u forexa, pa cak i u svakom biznisu, GESTÃO DO DINHEIRO. Odnosno novce koji ti garantiraju da ces prezivjeti sve nedace i gluposti koje ce pogoditi tvoj bankovni racun, a ti ces prezivjeti i dalje igrati normalno jer znas da para sto radis dugorocno donosi lucro. Edog 2017-11-03 14:54:11 UTC 10 Para lidar com ti govorim, da je sve rizik, ti ​​moe sada poeti i izgubiti lovu, sve dok ne stekne iskustvo i dok sam ne naui i to znanje koristis da si smanjis Postotak rizika, tako je sa svime.

Comments

Popular posts from this blog

Forex corretores aceitando nós clientes 2017 1040 no Brasil

Xemarkets forex paz exército moeda no Brasil

Renko forex tsd forum no Brasil